INTERACT FORUM

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: bestaande bibliotheek gebruiken met gewijzigde harde schijf  (Read 1152 times)

46bart

  • Recent member
  • *
  • Posts: 6
bestaande bibliotheek gebruiken met gewijzigde harde schijf
« on: August 02, 2019, 03:19:23 am »

hallo,
ik ben onlangs overgestapt op een grotere harddisk maar heb al een uitgebreide bibiotheek op mijn mac.
kan ik dit binnen de bestaande bibliotheek oplossen of moet ik opnieuw beginnen?
Logged

pinhead216

  • Member
  • *
  • Posts: 4
Re: bestaande bibliotheek gebruiken met gewijzigde harde schijf
« Reply #1 on: August 05, 2019, 03:01:27 am »

hallo,
ik ben onlangs overgestapt op een grotere harddisk maar heb al een uitgebreide bibiotheek op mijn mac.
kan ik dit binnen de bestaande bibliotheek oplossen of moet ik opnieuw beginnen?

Hi Bart,

dat zou geen probleem moeten zijn.
Je kunt de volgende methode gebruiken (er vanuitgaande dat je library locatie niet verandered is).


Zeer waarschijnlijk zullen al je links naar de nieuwe locatie niet meer kloppen maar dit kun je eenvoudig herstellen door in JRiver alle files te selecteren en daarna middels de rechtermuisknop "Library Tools -> Rename, Move & Copy Files F6" te selecteren (zo heet ie tenminste onder de Windows versie).
Je krijgt als het goed is een window waarin je allerlei opties hebt om filenamen te veranderen.

Aan de linkerkant zie je bovenaam een dropbox waarin je kunt kiezen hoe welke Copy/Move actie JRiver uit moet voeren.
Het beste kun je daarna kiezen voor "Find & Replace" links onderaan en daar je oude en nieuwe locaties invullen.

Als alles goed gegaan is zijn al je files weer beschikbaar in JRiver.

Succes
Logged
Pages: [1]   Go Up