INTERACT FORUM

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Mac JRiver 30 catalina iPhone 12  (Read 259 times)

shalimarinette

  • Recent member
  • *
  • Posts: 47
Mac JRiver 30 catalina iPhone 12
« on: February 25, 2023, 08:16:23 pm »

Bonjour

J ai un Mac book 13 mi 2012 ,version Catalina 10 15 7 processeur 2.5gz Intel core i5 double cœur .J ai dematerialise mes C.D sur mon mac et je souhaite récupérer mes musique qui sont sur jriver média center car je n ai plus d ampli et souhaiterai écouter mes musiques sur un iPhone 12 que l on vient de m’offrir pour mon anniversaire.Je ne sais pas comment faire pour mettre ma musique sur mon nouvel iPhone.J ai JRiver une ancienne version ,20 je crois et je veux bien acheter une nouvelle si compatible avec mon mac ancien.
Comment faire pour transférer mes musiques sur mon iPhone 12 s il vous plait.Merci si quelqu’un peut m aider.J espère que Jim pourra m aider car je ne sais pas comment procéder.Je n’ai plus d ampli et j écoute ma musique sur mon mac et je voudrai juste écouter sur mon nouvel iPhone ,enfin transférer ma musique .merci infiniment si quelqu’un me lit 😊
Logged

shalimarinette

  • Recent member
  • *
  • Posts: 47
Re: Mac JRiver 30 catalina iPhone 12
« Reply #1 on: February 27, 2023, 08:10:42 pm »

Hello somebody can help me please or tell me where j am able to see the answer to my question .J would like to Know please what is the mean to have my music or copy my music on m’y iPhone 12? J am ok to pay a another licence but j dont know to tranfer on my iPhone .Thank you if you can help me.Regards
Logged

bob

  • Administrator
  • Citizen of the Universe
  • *****
  • Posts: 13487
Re: Mac JRiver 30 catalina iPhone 12
« Reply #2 on: February 28, 2023, 10:30:08 am »

Hello somebody can help me please or tell me where j am able to see the answer to my question .J would like to Know please what is the mean to have my music or copy my music on m’y iPhone 12? J am ok to pay a another licence but j dont know to tranfer on my iPhone .Thank you if you can help me.Regards
The only way to transfer music to an iPhone on Mac Catalina is with the Finder window, MC cannot write to the encrypted DB on the iPhone.
Logged
Pages: [1]   Go Up