MATT and JimH
English>> I have the solution with the problem of update between two extensions MC server while waiting for the dynamic solution of J. To rivet: On 1 station I have my bookshop, my playlists... on the other I have another bookshop or nothing, I connect myself on item 1 to recover the bookshop, I add news playlists for examples, then item 1 I connect myself to recover the bookshop of item 2 with the news playlists, I safeguard the new bookshop of my item 1 and I restore the bookshop which I have just safeguarded... here. This solution imposes that the two stations are visible on Internet with is a fixed address IP or DNSalias. Thank you to say to me if there is another simpler solution?
French>> J'ai la solution au problème d'update entre deux postes MC server en attendant la solution dynamique de JRiver:
Sur 1 poste j'ai ma librairie, mes playlists... sur l'autre j'ai une autre librairie ou rien, je me connecte sur le poste 1 pour récupérer la librairie, j'ajoute des nouvelles playlists par exemples, puis du poste 1 je me connecte pour récupérer la librairie du poste 2 avec les nouvelles playlists, je sauvegarde la nouvelle librairie de mon poste 1 et je restaure la librairie que je viens de sauvegarder... voilà. Cette solution impose que les deux postes soient visible sur internet avec soit une adresse IP fixe ou un DNSalias.
Merci de me dire s'il y a une autre solution plus simple?